Object structure
Title:

Instrumenty marketingowe wykorzystywane w konkurencji usług gastronomicznych (na przykładzie powiatu mieleckiego)

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Marketing Instruments Used in Rivalry Between Catering Services (on the Example of Mielec Poviat)

Creator:

Grzybek, Maria ; Szopiński, Wiesław

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 1, s. 282-287

Abstrakt:

The competitiveness is one of fundamental and permanent phenomena characterizing market economy. It is an essential element of economic life. Its occurence motivates rivals to act efficiently and use the limited resources effectively. It also motivates to progress, to increase quality of goods and services for the benefit of consumers. The entrepreneurs acting on the market of catering services in Mielec Poviat use basic instruments of rivalry but with various intensity. In particular they have paid attention to elements connected with price and high quality of offered products. The other elements of marketing activities are used to a smaller degree, especially in the range of distribution, brand and the uniqueness of an offer.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 1 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: