Struktura obiektu
Tytuł:

Uwarunkowania konsumpcji artykułów spożywczych na przykładzie wyrobów mleczarskich i mięsnych - studium przypadku

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Conditioning Consumption of Groceries on the Example of the Dairy and Meat Products - the Study of Case

Autor:

Góralczyk, Marzena

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 1, s. 268-273

Abstrakt:

The conditioning of consumption of dairy and meat products are discussed in the article. An essential role of price and quality in the shopping decisions of customers is shown. In the light of the conducted questionnaire investigations it is stated that consumers attach the smallest weight on the market to the advertisement of products.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 1 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: