Struktura obiektu
Tytuł:

Planowanie i organizacja działań public relations w przedsiębiorstwach (w świetle badań ankietowych)

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Planning and Organizing Corporate Public Relations (On the Basis of the Questionnaire Research)

Autor:

Daszkiewicz, Magdalena

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 95-109

Abstrakt:

The article discusses problems of planning and organizing corporate public relations. The author made an attempt to analyze the situation in the field of public relations activities on the Polish market. The empirical illustration of the discussed problems comes from the results of the questionnaire research.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: