Object structure
Title:

Inteligentne systemy wspomagania decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Functioning of the Intelligent Systems as Marketing Decision Helpers in Business

Creator:

Kałążna-Drewińska, Urszula

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 60-69

Abstrakt:

As a result of the evolution of SIM (System of Marketing Information) the systems called "Marketing Decision Helpers" (SWDMs) came into existence. Expert systems based on the artificial intelligence are an example of Marketing Decision Helper systems. Currently even more advanced information systems, which are used in marketing management, are being developed. They include: knowledge based marketing systems, marketing systems based on occurrence by chance, marketing "neuron nets", programs supporting creativity

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: