Struktura obiektu
Tytuł:

Globalizacja i kultura jako uwarunkowania marketingowej strategii produktu

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Globalization and Culture: Conditions of the Marketing Product Strategy

Autor:

Mazurek-Łopacińska, Krystyna

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 15-27

Abstrakt:

The article points to the advantages and dangers of the globalization of an economic, political and social character. The dilemma appears: the total marketing or intercultural. The author introduces the premises of the product standardization or their adaptation to local conditions. They are a result of the consumption heterogenization and endeavours to form and manifest the cultural identity of countries and regions. Evaluating the susceptibility of products to the standardization the author points to their differentiation according to relationships with the culture.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: