Brand China - wizerunek Chin w świecie w świetle rankingu Anholt Nation Brands Index
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Brand China - the image of China in the world according to the Anholt Nation Brands Index
Autor: Współtwórca:Drelich-Skulska, Bogusława. Redakcja naukowa
Opis:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, Nr 13, s. 273-281
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, Nr 13 ; Procesy integracyjne w regionie Azji i Pacyfiku
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: