Struktura obiektu
Tytuł:

Marketing relacji w gminie

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Relationship Marketing in a Commune (Communal Units)

Autor:

Krakowiak, Monika

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 473-479

Abstrakt:

Competition of the environment, complexity and changes in the economic process, that evolve of the representative democracy through to democracy based on the dialog create a special role of the information, communication and knowledge.Integration of local commune can create quite stable relations, which are based on the roles and assumes of partner marketing.This paper presents the field research results which concerned the attitudes towards relationship marketing in communal units.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: