Struktura obiektu
Tytuł:

Marketing partnerski w instytucjach bankowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Partnership Marketing in Banks

Autor:

Jakubowska, Agata

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 436-442

Abstrakt:

In the paper author was been presenting adaptation relationship marketing in the banks. Relationship marketing is an instrument using to build permanent, partner relations with client. Winning the loyal client is possible when the banks use relationship marketing. Bank's market success is based on client and his satisfaction. Banks take advantage by personal and private banking for creation permanent, partner relations with client.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: