Struktura obiektu
Tytuł:

Społeczeństwo informacyjne a kultura konsumpcyjna

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Information society versus consumer culture

Autor:

Sułkowski, Łukasz

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1132, s. 221-227

Abstrakt:

In relations between the development of information society and the expansion of consumer culture we lace a paradox. Network organizations and information society transform larger and larger amounts of information and create new channels of communication, which docs not lead, however, to the growth of the rationality of activities. It appears that information socjety strengthens the development of consumption culture - the culture which leads to ostentatious, wasteful and irrational resource consumption.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1132 ; Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: