Object structure
Title:

Skuteczność reklamy w przedsiębiorstwie przemysłu tłuszczowego

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

The Efficiency of Advertising in Fat Industry Company

Creator:

Nieżurawski, Lech ; Orłowska, Aldona

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 2, s. 125-131

Abstrakt:

The article analyzes basic decisions related to the management of advertising in fat industry company. These activities contain the definition of target market and also the efficiency of advertising aim towards the support of positive image of brand, underlining the unique features and high quality. To realize an effective advertising campaign in the surveyed company it is necessery to obtain information concerning the advertising expenses on the fat markets, and first of all the segments expenses: oil and olive oil. This information is very important in making the advertising campaign more efficient than competition does.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 2 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 2

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: