Object structure
Title:

Marketing terytorialny w działalności samorządu regionalnego

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Creator:

Karpińska, Małgorzata ; Rudolf, Wawrzyniec

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1083, s. 690-698

Abstrakt:

Marketing as a consumer orientation philosophy, originally developed for an enterprise, is easily adapted for non profit organizations. Self governments are more and more using the marketing instruments for realizing their tasks. The authors of that article are trying to adapt the marketing concept to the region management realities. They concentrate on so called inward marketing. The authors have critically analysed the implementation of the marketing philosophy in the Marshal's Office operations and have listed the factors constituting the barriers for its implementations. (original abstract)

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1083 ; Gospodarka lokalna i regionalna w teorii i praktyce

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: