Struktura obiektu
Tytuł:

Wybrane instrumenty rachunkowości zarządczej w kształtowaniu relacji z klientami

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Selected Instruments of Managerial Accounting in Creating Relationships with Customers

Autor:

Putyra, Adam

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 32, s. 115-127

Abstrakt:

In a dynamic and turbulent modern reality companies should replace a product-centricity with customer-centric approach. Such reorientation requires significant organizational changes and widely adopted customer relationship management system. In such interdisciplinary system managerial accounting should play a significant role by offering an integrated set of instruments that place a customer in the centre of their analysis. The article presents selected instruments of managerial accounting which could be valuable element of company-wide system that supports customer relationship management.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 32 ; Rachunek kosztów i wyników w zarządzaniu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: