Object structure
Title:

E-space Development and its Consequences in the Context of the Non-Marketing-Mix Related Elements of the Marketing Activiies of Organizations

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Creator:

Janusz Wielki

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 8, s. 111-119

Abstrakt:

This paper is an attempt to present and analyze the impact of e-space on non-marketing- mix elements of marketing activities of organizations. Firstly, definitions of e-space and its basic components are provided i.e. non-Web related space, Web-space and m-space. Next, the attention is focused on each of four pre-marketing-mix elements of marketing activities. So the impact of e-space is analyzed in the context of research, segmentation, targeting and positioning processes. Finally, conclusions are offered.(original abstract)

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Language:

eng

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 8 (1208) ; Advanced Information Technologies for Management - AITM 2007

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: