Struktura obiektu
Tytuł:

Orientacja na klienta jako podstawowe kryterium działalności firmy Lantmannen Unibake Poland Sp. z o.o.c

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Customer orientation as a basic criterion of the company of Lantmannen Unibake Poland Sp. z o.o.

Autor:

Żołnierzak, Arkadiusz

Temat i słowa kluczowe:

jakość ; pieczywo ; bułki ; piekarnia ; klient

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 793-804

Abstrakt:

Niniejsza praca poświęcona została w całości firmie Lantmannen Unibake Poland Sp. z o.o., producentowi szerokiej gamy produktów piekarskich w Polsce. Opisuje historę powstania firmy, jej rozwój i zachodzące zmiany w ciągu osiemnastu lat. Na podstawie firmy opisane zostały sposoby budowania długofalowych relacji z klientami, którzy stanowią punkt wyjścia w planowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Celem tej pracy jest pokazanie, jak ważne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa w walce z konkurencją jest uważne słuchanie, definiowanie i zaspokajanie potrzeb klientów przez dostarczanie im najwyższej jakości, bezpiecznych i innowacyjnych produktów.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: