Struktura obiektu
Tytuł:

Orientacja na potrzeby proekologicznego konsumenta

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Orientation for ecological consumer’s needs

Autor:

Zaremba-Warnke, Sabina

Temat i słowa kluczowe:

potrzeby proekologicznego konsumenta ; produkt proekologiczny ; przedsiębiorstwo proekologiczne

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 741-754

Abstrakt:

W artykule scharakteryzowano stosunkowo nową grupę potrzeb związanych z czystym środowiskiem. Przeanalizowano także rolę potrzeb czystego środowiska w funkcjonowaniu współczesnego przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem charakterystyki tzw. proekologicznego konsumenta. Przedstawiono również potrzeby proekologicznych konsumentów oraz wskazano sposoby ich zaspokajnia przez przedsiębiorstwo.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: