Komunikacja jako czynnik kształtujący lojalność klientów w sektorze usług telekomunikacyjnych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Communication as the factor creating customers’ loyalty in the sector of telecommunictaion services
Autor:Tkaczyk, Stanisław ; Kołuda, Jolanta
Temat i słowa kluczowe:komunikacja ; klient ; lojalność ; usługa ; telekomunikacja
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: