Struktura obiektu
Tytuł:

Komunikacja jako czynnik kształtujący lojalność klientów w sektorze usług telekomunikacyjnych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Communication as the factor creating customers’ loyalty in the sector of telecommunictaion services

Autor:

Tkaczyk, Stanisław ; Kołuda, Jolanta

Temat i słowa kluczowe:

komunikacja ; klient ; lojalność ; usługa ; telekomunikacja

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 667-683

Abstrakt:

W pracy przedstawiono wybrane aspekty dotyczące procesu komunikacji oraz jego oddziaływania na lojalność klientów w sektorze usług telekomunikacyjnych. Stwierdzono m.in., iż jednym ze sposobów na uzyskanie przewagi na konkurencyjnym rynku może być zaprojektowanie i wdrożenie odpowiedniego modelu komunikacji, który umożliwi firmie zbudowanie i utrzymanie trwałych więzi z jej klientami.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: