Struktura obiektu
Tytuł:

Zasady społecznej odpowiedzialności przed-siębiorstw z perspektywy klienta

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The principles of corporate social responsibility – the customer’s expectations perspective

Autor:

Rojek-Nowosielska, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (SOP) ; zasady prowadzenia działalnośći z Caux ; klient

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 504-513

Abstrakt:

W artykule podjęto próbę omówienia zasad społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (SOP) z perspektywy klientów. Przybliżona została idea SOP oraz jej zasady bazujące na deklaracjach przyjętych podczas obrad Okrągłego Stołu z Caux. Omówiono także pojęcie klienta i wzajemne zależności klient–przedsiębiorstwo. Dla pełniejszego obrazu poruszanych kwestii omówione zasady SOP zestawiono z oczekiwaniami współczesnego konsumenta. Uwidoczniono przez to, że założenia z Caux stawiają „wyższy poziom wymagalności” niż przedstawiony w badaniach empirycznych obraz oczekiwań konsumenta.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: