Struktura obiektu
Tytuł:

Orientacja na klienta w powiatach dolnośląskich

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Customer orientation in the Lower Silesia districts

Autor:

Kachniarz, Marian

Temat i słowa kluczowe:

samorząd terytorialny ; powiaty ; orientacja na klienta ; administracja publiczna

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 311-322

Abstrakt:

W ślad za procesami zmiany paradygmatu administracji publicznej następuje konwersja relacji pomiędzy lokalną administracją a społeczeństwem. Wyrazem tych zmian jest tworzenie nowego typu kultury organizacyjnej administracji. Zdiagnozowanie procesów orientacji na klienta w samorządach było celem prezentowanych tu badań. Jako przedmiot tak określonych badań wybrano 26 dolnośląskich powiatów ziemskich. Wyniki pozwalają na pozycjonowanie jednostek i ich porównywanie z najlepszymi, co przyczynia się do lepszej i pełniejszej oceny ich funkcjonowania. Duże zróżnicowanie wyników świadczy o tym, że proces modernizacji funkcjonowania samorządu i jego orientacja na klienta ma charakter bardzo niejednorodny.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: