Struktura obiektu
Tytuł:

Motywowanie klienta wewnętrznego w organizacjach zarządzanych systemowo

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Motivation of internal client in organisation with the quality management system

Autor:

Giemza, Mariusz

Temat i słowa kluczowe:

zarządzanie jakością ; motywacja ; klient wewnętrzny

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 208-221

Abstrakt:

Motywowanie pracowników do osiągania celów i uzyskiwania osiągnięć jest coraz trudniejszym zadaniem. Pracownik właściwie motywowany dąży do doskonalenia systemu zarządzania, a przez to do osiągania celów organizacji wyznaczonych przez najwyższe kierownictwo. Ważnym zagadnieniem motywującym pracownika do działania jest możliwość podnoszenie swoich kompetencji przez uczestniczenie w szkoleniach. Konieczność prowadzenia szkoleń jest przedstawiona w wymaganiach, w podstawowych normach odnoszących się do systemów zarządzania. Motywacja może być finansowa lub niefinansowa. Motywacja przenosi się na działania projakościowe, szczególnie w organizacjach, w których funkcjonuje system zarządzania jakością.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: