Struktura obiektu
Tytuł:

Jakość w sferze usług bankowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Quality in the sphere of bank services

Autor:

Domańska-Szaruga, Beata

Temat i słowa kluczowe:

bank ; usługi bankowe ; jakość ; klient

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 120-134

Abstrakt:

Na wysoce konkurencyjnym rynku usług bankowych, w sytuacji homogenicznego produktu bankowego i niemożliwości konkurowania ceną, jakość staje się ważnym czynnikiem konkurencyjności. W artykule poruszono problem specyfiki jakości w sferze usług bankowych ze zwróceniem uwagi na subiektywną ocenę tej jakości przez klientów. Rozważania poparto wynikami badań opinii klientów indywidualnych Banku Pekao SA na temat jakości oferowanych przez ten bank produktów.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: