Struktura obiektu
Tytuł:

Zmienność zadań i przedmiotu kontroli marketingowej w kontekście oceny jej funkcjonowania

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Variability of the Task and Subjects of the Control of Marketing Effectiveness

Autor:

Kowal, Witold

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33, s. 195-206

Abstrakt:

The aim of this paper is to present the results of observations, which focused on the effectiveness as a task of marketing control. The results demonstrated that strategic effectiveness is the most important task of marketing control, and operational effectiveness is the last important. The main roles in the effectiveness control play: sales, market share, customer satisfaction and customer loyalty. The results demonstrated that the task and subjects of marketing control are the same.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33 ; Marketing, vol. 4 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: