Struktura obiektu
Tytuł:

Wizerunek przedsiębiorstwa - problemy definicyjne

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Corporate Image - Problems of Definition

Autor:

Daszkiewicz, Magdalena

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33, s. 27-41

Abstrakt:

The article is an attempt to make an advance in the understanding of the concept of corporate image. The author made the marketing literature review which presents different viewpoints of corporate image definition. In attempt to understand the problems of corporate image definition the author identifies its relationship with corporate reputation and corporate identity. The article presents corporate image components and images which can impact perception of firms in different aspects of their activities. To clarify the essence of corporate image the author also we discusses models used to describe the process of corporate image creation.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33 ; Marketing, vol. 4 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: