Struktura obiektu
Tytuł:

Kierunki rozwoju produktu turystycznego województwa śląskiego

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Development directions of Silesian Voivodeship tourist product

Autor:

Dryglas, Diana ; Hadzik, Andrzej

Temat i słowa kluczowe:

region ; produkt turystyczny ; kształtowanie regionalnego produktu turystycznego

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 204-214

Abstrakt:

Celem artykułu jest prezentacja produktu turystycznego województwa śląskiego w ujęciu przestrzennym. Podejmuje się próbę opisu województwa śląskiego jako specyficznego regionalnego produktu turystycznego będącego przedmiotem marketingu terytorialnego. W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych przez Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o. o. na losowo dobranej próbie 2034 turystów w województwie śląskim w 2009 r. Na ich podstawie wnioskuje się, że produkt turystyczny województwa śląskiego powinien: nawiązywać do tożsamości regionalnej, mieć innowacyjny charakter, wyróżniać się indywidualizacją i specjalizacją produktów turystycznych w kontekście imperatywu rozwoju zrównoważonego.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: