Struktura obiektu
Tytuł:

Strategiczna karta wyników w dziale sprzedaży firmy ubezpieczeniowej

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Usage of the Balance Scorecard in Sales Department of an Insurance Company

Autor:

Kaźmierczak, Edyta

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 58, s. 110-116

Abstrakt:

Celem artykułu było zaprezentowanie metodyki strategicznej karty wyników - najnowocześniejszego instrumentu rachunkowości zarządczej i controllingu - służącej długofalowej ocenie działalności podmiotu, a jednocześnie uzasadnienie potrzeby adaptacji tego narzędzia w dziale sprzedaży firmy ubezpieczeniowej. (fragment wstępu)

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 58 ; Systemy zarządzania kosztami i wynikami

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: