Object structure
Title:

Wartość dla klienta w strategicznej rachunkowości zarządczej

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Value for Customer in Strategic Management Accounting

Creator:

Masztalerz, Marek

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 56, s. 299-305

Abstrakt:

Celem niniejszego artykułu jest analiza pojęcia wartości dla klienta oraz jej związku z wartością przedsiębiorstwa. Przedstawiono dwa podejścia do tworzenia przewagi konkurencyjnej oraz naświetlono, w jaki sposób kreowana jest wartość dla klienta oraz wartość dodana dla przedsiębiorstwa. Następnie przeanalizowano pojęcia "wartość dla klienta" i "wartości dodanej" oraz wyjaśniono związek między tymi kategoriami.(fragment tekstu)

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2009

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 56 ; Rachunkowość a controlling

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: