Object structure
Title:

Pozyskiwanie klientów w koncepcji CRM

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Customers Acquisition in the CRM Concept

Creator:

Nowak, Milleniusz W. ; Ciurla, Mieczysław

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 94, s. 219-226

Abstrakt:

W artykule położono nacisk na odniesienie genezy i istoty zarządzania relacjami z klientami (CRM) do koncepcji marketingowej. Scharakteryzowano strategie adekwatne dla działań marketingowych ukierunkowanych na pozyskanie klientów w dążeniu do zbudowania wartościowych relacji z nimi. Ponadto przeanalizowano przypadek dużego przedsiębiorstwa przemysłowego. Wskazano na potrzebę wprowadzenia zmian - pomimo wdrożenia systemu informatycznego dedykowanego do wsparcia zarządzania relacjami z klientami - w podejściu do pozyskiwania klientów przez tę firmę. Rekomendowano oparcie tych działań w większym stopniu niż dotąd na marketingowym podejściu do zarządzania, a w ślad za tym - na koncepcji CRM

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 94 ; Wiedza w gospodarce i gospodarka oparta na wiedzy. Edukacja w gospodarce opartej na wiedzy

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: