Object structure
Title:

Personalizacja procesu uczenia w systemach e-learningu

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

The Personalization of The Learning-Teaching Process in E-Learning Systems

Creator:

Niesler, Andrzej ; Wydmuch, Gracja

Subject and Keywords:

e-learning ; proces uczenia ; personalizacja ; adaptacja

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 118, s. 159-168

Abstrakt:

W artykule przedstawiono problem identyfikacji czynników wspomagających personalizację procesu uczenia oraz efektywności ich wykorzystania w kontekście warstwy interakcji systemów e-learningu. Szczególna uwaga została poświęcona sposobowi postrzegania rzeczywistości przez użytkownika oraz jego predyspozycjom do uczenia się, czyli czynnikom determinującym indywidualne podejście do realizacji programów dydaktycznych. Współczesne systemy e-learningu stwarzają możliwość nie tylko zastąpienia nauczania tradycyjnego, ale także osiągnięcia większej skuteczności nauczania - zarówno dzięki dostępności różnorodnych form prezentacyjnych, jak i dzięki mechanizmom pełnej personalizacji w ramach realizowanych kursów.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 118 ; Informatyka Ekonomiczna, nr 17 ; Systemy informacyjne w zarządzaniu. Przegląd naukowo-dydaktyczny

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: