The Impact of Lifestyle Branding on the Customers’ Emotions towards the Brand
Tytuł publikacji grupowej: Tytuł odmienny:Wpływ marki opartej na stylu życia na emocje konsumentów do marki
Autor: Współtwórca:Sołoducho-Pelc, Letycja. Redakcja ; Radomska, Joanna. Redakcja ; Witek-Crabb, Anna. Redakcja
Temat i słowa kluczowe:branding ; lifestyle branding ; customers' emotions ; multiple-case research ; true experimental design ; marka oparta na stylu życia ; emocje konsumentów ; analiza jakościowa ; studia przypadków ; eksperymentalne badanie
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Debiuty Studenckie 2023 ; Nowe trendy w zarządzaniu
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-SA 4.0