Struktura obiektu
Tytuł:

The Challenges of the Fast Fashion Industry Using the Example of Zara – A Perspective of Modern Consumer Behaviour

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Tytuł odmienny:

Wyzwania przemysłu modowego na przykładzie Zary – perspektywa zachowań współczesnych konsumentów

Autor:

Józefowiak, Oliwia

Współtwórca:

Sołoducho-Pelc, Letycja. Redakcja ; Radomska, Joanna. Redakcja ; Witek-Crabb, Anna. Redakcja

Temat i słowa kluczowe:

fast fashion ; modern consumer behaviour ; liquid modernity ; consumerism ; new consumer trends ; Zara ; przemysł modowy ; zachowania współczesnych konsumentów ; płynna nowoczesność ; konsumpcjonizm ; nowe trendy konsumenckie

Opis:

s. 59-72

Abstrakt:

This paper examines the challenges faced by the fast fashion industry. The issue was discussed from the perspective of modern consumer behaviour and its impact on the activities of companies. The purpose of this research was to show how the fast fashion industry strives to meet the needs of today’s shoppers by adapting its practices to new consumer trends. The characteristics of contemporary society and its purchasing choices, presented at the beginning of the research, provided a context for reflections on the specifics of operations in the fast fashion industry. A key aspect of this study is the analysis of Zara’s business practices, which made it possible to accurately present the relationship between the expectations of modern consumers and the solutions introduced by the company.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.33.6.04

Język:

eng

Powiązania:

Debiuty Studenckie 2023 ; Nowe trendy w zarządzaniu

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: