Struktura obiektu
Tytuł:

Marketing relacyjny jako współczesne narzędzie marketingu

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Tytuł odmienny:

Relationship Marketing as a Modern Marketing Tool

Autor:

Pupel, Natalia

Współtwórca:

Aleksandra Kuźmińska-Haberla. Redakcja

Temat i słowa kluczowe:

marketing relacyjny ; zachowania konsumentów ; trendy marketingowe ; relationship marketing ; consumer’s behavior, ; marketing trends

Opis:

[w:] Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze / pod red. Aleksandry Kuźmińskiej-Haberli. - Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2022, s. 59-73

Abstrakt:

W artykule autorka opisuje marketing jako nowy sposób budowania długotrwałych więzi z konsumentem. Analizuje współczesne trendy w dziedzinie marketingu, które korespondują ze zmianą zachowań społeczeństwa oraz nowymi możliwościami, ściśle związanymi z rozwojem tech-nologii. Poruszona została rola mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku marki oraz przygo-towaniu sprawnej komunikacji marketingowej za pośrednictwem sieci. Szczególny nacisk został położony na elastyczne podejście firm związane ze zmieniającymi się zachowaniami konsumentów i potrzebą budowania relacji o długim horyzoncie czasowym. W artykule została zastosowana metoda opisowa oraz analiza literatury przedmiotu z dziedziny marketingu. Wykorzystano również raporty branżowe dotyczące mediów społecznościowych. Przewodni wniosek dotyczy konieczności ciągłego dostosowywania się przedsiębiorstw do zmian rynkowych oraz ewolucji w zachowaniach nabywców.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2022

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

10.15611/2022.29.9.05

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie 2022 ; Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: