Zastosowanie systemu agenckiego do formułowania kompozycji marketingu mix dla serwisu e-commerce
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Agent System Application for Formulating Marketing Mix for E-commerce Website
Autor:Żak, Błażej ; Radosiński, Edward
Temat i słowa kluczowe:marketing mix ; e-commerce ; system agencki ; kompozycja marketingowa
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: