Struktura obiektu
Tytuł:

Wartości a preferencje na rynku motoryzacyjnym : analiza danych ankietowych za pomocą reguł asocjacyjnych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Customers' Values and Preferences on Automotive Market : Analysis of Questionnaire Data by Means of Association Rules

Autor:

Łapczyński, Mariusz

Temat i słowa kluczowe:

reguły asocjacyjne ; analiza danych ankietowych ; wartości i preferencje

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 179-188

Abstrakt:

Celem niniejszego artykułu jest próba modelowania preferencji konsumentów na rynku samochodów osobowych za pomocą reguł asocjacyjnych - bezwzorcowego narzędzia analitycznego data mining. Przykład analizy dotyczył związków między wartościami, jakimi kierują się w życiu potencjalni nabywcy samochodów (skala LOV), a preferowanymi przez nich atrybutami pojazdów (skala BSA).

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: