Struktura obiektu
Tytuł:

Badania etnograficzne jako źródło antycypacji zachowań nabywców

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Ethnographic Research as a Source of Consumer Behaviour Anticipation

Autor:

Marciniak, Beata

Temat i słowa kluczowe:

badania marketingowe ; badania etnograficzne ; metody i techniki etnograficzne ; metody obserwacyjne ; antycypacja zachowań nabywców

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 137-145

Abstrakt:

Przedmiotem zainteresowania uczyniono problematykę badań marketingowych inspirowanych etnografią. Opracowanie ma na celu ukazanie istoty badań marketingowych wykorzystujących podejście etnograficzne, dokonanie systematyki przynależnych im metod i technik badawczych oraz obszarów zastosowań w działalności marketingowej przedsiębiorstw.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: