Struktura obiektu
Tytuł:

Determinanty kształtowania instrumentu pomiarowego w badaniach marketingowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Determinants of Shaping Measurement Instrument in Marketing Research

Autor:

Sojkin, Bogdan

Temat i słowa kluczowe:

projekt badań ; instrument pomiarowy ; determinanty wyboru ; mierniki ; skuteczność pomiaru

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 73-81

Abstrakt:

Istota i cele badań marketingowych nie uległy zmianie, ale globalizacja, rozwój technologii informacyjnej oraz przemiany zachowań konsumentów wprowadzają korekty do technologii ich realizacji. Nowe rozwiązania oferowane przez technikę i technologię wykorzystywane w badaniach zmieniły ich formę, przebieg i organizację. Jednym z rezultatów tych zmian są instrumenty pomiaru w badaniach marketingowych. Standardowe instrumenty są modyfikowane bądź zastępowane nowymi - doskonalszymi i bardziej efektywnymi.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: