Struktura obiektu
Tytuł:

Segmentacja rynku - bariery metodyczne i organizacyjne

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Market Segmentation - Methodological and Organizational Barriers

Autor:

Karasiewicz, Grzegorz ; Wykrytowicz, Jan

Temat i słowa kluczowe:

etapy segmentacji ; bariety segmentacji ; implementacja segmentacji

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 70-80

Abstrakt:

Od wprowadzenia do teorii marketingu w 1956 roku przez Smitha pojęcia "segmentacja rynku" stało się ono jednym z najczęściej poruszanych zagadnień w publikacjach marketingowych. W ostatnim czasie coraz więcej uwagi w literaturze przedmiotu poświęca się ograniczeniom stosowania segmentacji i rozbieżnościom między modelami teoretycznymi a praktyką stosowania podejścia segmentacyjnego. W niniejszym tekście autorzy dokonują przeglądu literatury poświęconej tym kwestią i proponują klasyfikację barier w odniesieniu do poszczególnych etapów segmentacji rynku.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: