Struktura obiektu
Tytuł:

Wykorzystanie firmowych stron www w komunikowaniu społecznego zaangażowania firm (indeks BI-NGO 2007-2009)

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Using Corporate Website in Communicating of Corporate Social Responsibility (BI-NGO Index 2007-2009)

Autor:

Kozakiewicz, Maciej ; Kurzyk, Bartłomiej

Temat i słowa kluczowe:

CSI ; CCI ; BI-NGO ; strony WWW

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156, s. 24-31

Abstrakt:

W artykule zaprezentowano wyniki trzech edycji "Indeksu BI-NGO" realizowanych w latach 2007. 2008 i 2009. Indeks BI-NGO jest to badanie zawartości stron WWW 500 największych przedsiębiorstw w Polsce (według rankingu "Rzeczpospolitej") pod kątem komunikowania działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością. Wartość indeksu pozostaje na podobnym poziomie we wszystkich trzech falach badania, oscylującym między 1368 a 1762 punktów, co stanów i 18-23% teoretycznej wartości maksymalnej indeksu.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156 ; Społeczna odpowiedzialność organizacji. Metodyka, narzędzia, ocena

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Digitalizacja:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: