Struktura obiektu
Tytuł:

Marketing i budowanie marki parku technologicznego na przykładzie Wrocławskiego Parku Technologicznego SA

Tytuł publikacji grupowej:

Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century

Tytuł odmienny:

Marketing and technological park branding on the example of Wrocław Technological Park SA

Autor:

Haberla, Marcin

Temat i słowa kluczowe:

marketing ; marka ; park technologiczny ; brand ; technological park

Opis:

Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2021, Nr 24, s. 141-151

Abstrakt:

Parki technologiczne na stałe wpisały się w krajobraz polskiej gospodarki. Zapewniają one wsparcie nowym/małym przedsiębiorstwom, pomagają w rozwoju i dostępie do nowoczesnych technologii, wyposażając i udostępniając swoje laboratoria, przyczyniają się do zwiększenia zatrudnienia, wpływają na wzrost konkurencyjności firm na rynku oraz stwarzają szanse internacjonalizacji podmiotom znajdującym się w parku. W literaturze szeroko omawiany jest ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność regionów i krajów. Dlatego też ważnym, a czasami pomijanym, elementem funkcjonowania parku technologicznego jest jego rozpoznawalność na rynku. Celem artykułu jest zaprezentowanie wybranych narzędzi marketingowych wykorzystanych przez Wrocławski Park Technologiczny SA oraz wskazanie kierunków rozwoju tego podmiotu w obszarze marketingu i budowy jego marki.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2021

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/e21.2021.09

Język:

pol ; eng

Powiązania:

Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2021, Nr 24

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: