Title:

Strategia marketingowa instytucji ubezpieczeniowej : (na przykładzie PZU SA)

Creator:

Fulneczek, Roman

Contributor:

Styś, Aniela. Promotor

Subject and Keywords:

instrumenty marketingowe ; instytucja ubezpieczeniowa ; marketing ; rynek finansowy ; strategia marketingowa ; ubezpieczenia ; usługi ubezpieczeniowe

Description:

Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1998, s. ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.

Abstrakt:

Część pracy poświęcona jest rozważaniom ogólnym, dotyczącym orientacji marketingowej na rynku usług ubezpieczeniowych. Przeprowadzono analizę uwarunkowań prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w Polsce w okresie transformacji ustrojowej i gospodarczej. Przedstawiono genezę uczestników oraz zachodzące pomiędzy nimi relacje. Omówiono podstawowe zagadnienia strategii marketingowej, a więc idea, algorytm. Scharakteryzowane zostało PZU SA usytuowane w otoczeniu.

Publisher:

Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

1998

Resource Type:

rozprawa doktorska

Resource Identifier:

Sygnatura: DR 858

Language:

pol

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Rights Owner:

Własność autora

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego (projekt nr SONB/SP/463197/2020)

Digitalization:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: