Object structure
Title:

Marketing usług bankowości korporacyjnej i detalicznej po kryzysie zaufania do banków

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Marketing of corporate and retail banking after the crisis of trust towards banks

Creator:

Kotliński, Grzegorz

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 171, s. 201-212

Abstrakt:

Kryzys zaufania do banków, jaki dotknął światowe rynki finansowe, musi być okazją do zweryfikowania stosowanych w bankach instrumentów marketing-mix. Wiele do naprawienia w relacjach pomiędzy bankami a klientami pozostaje w obszarze usług bankowości korporacyjnej i detalicznej. Są to dwa filary bankowości, w których, pomimo postępu technicznego, możliwy jest jeszcze powrót do tradycyjnych wartości, takich jak rzetelność i dbanie o dobro klienta. Instrumenty marketingu mogą i powinny znaleźć zastosowanie w rozpoczynającej się rywalizacji o odzyskanie zaufania klientów

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 171 ; Finanse – nowe wyzwania teorii i praktyki. Bankowość

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: