Object structure
Title:

Kształtowanie wizerunku firmy – zasady metodyczne i studium przypadku gabinetu medycyny i kosmetologii estetycznej Galeria Urody

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Creating company’s image – methodological principles and case study of the cabinet of medicine and aesthetic cosmetology within Beauty Gallery

Creator:

Grech, Ewelina

Subject and Keywords:

wizerunek firmy ; tożsamość ; public relations ; komunikacja ; kultura organizacyjna ; corporate image ; identity ; communication ; organizational culture

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 543, s. 32-46

Abstrakt:

Artykuł jest poświęcony problematyce kształtowania wizerunku współczesnej firmy. Wizerunek firmy bardzo często jest określany jako twarz człowieka, która w bardzo podobny sposób skupia uwagę, ma zachęcić do poufałości. Niewątpliwym kluczem do sukcesów każdej firmy, niezależnie od prowadzonej działalności czy jej wielkości, jest przede wszystkim pozytywny wizerunek. Współcześni przedsiębiorcy muszą się skupić na budowaniu rozpoznawalności i zdobywaniu zaufania klientów, unikalny wizerunek zaś jest tym, co decyduje o niepowtarzalności przedsiębiorstwa i stanowi element wyróżniający go spośród konkurentów. Jego wykreowanie może być jedną ze strategii osiągania przewagi nad konkurencją. Wizerunek salonu piękności, jako umiejscowionego w świadomości klienta tworu, będzie w pozytywny sposób wpływać na wzrost sprzedaży jego produktów oraz świadczonych usług. Salony piękności, które chcą się wyróżniać na tle dużej konkurencji w miastach, muszą bardzo dokładnie opracować i przygotować każdy element swojego wizerunku, aby zaskoczyć i oczarować otoczenie i klientów. Bardzo duża konkurencja na rynku warunkuje również konieczność prowadzenia przez salony piękności marketingu, którego głównym celem i zadaniem będzie stworzenie korzystnego obrazu salonu, pozyskanie klientów oraz zapewnienie ich zaufania

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2018.543.03

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 543 ; Zarządzanie w rachunkowości, rachunkowość w zarządzaniu

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: