Object structure

Title:

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych w oczach partnerów – wyniki badań empirycznych

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Polish Information and Foreign Investment Agency in the eyes of partners – effects of empirical research

Creator:

Kuźmińska-Haberla, Aleksandra

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 221, s. 321-330

Abstrakt:

Intensywna konkurencja o bezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) na świecie sprawia, że w większości krajów funkcjonują agencje promocji inwestycji zagranicznych (API). Sprawna agencja może być sporym atutem w przyciąganiu kapitału zagranicznego do kraju. API można oceniać pod kątem liczby zrealizowanych projektów, ich jakości czy opinii w oczach inwestorów, a także partnerów biznesowych. W artykule zaprezentowano wyniki badań jakościowych przeprowadzonych wśród partnerów polskiej agencji promującej BIZ – Centrów Obsługi Inwestora – na temat współpracy z tym podmiotem

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 221 ; Problemy regionalizmu i globalizacji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu