Struktura obiektu
Tytuł:

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw wobec dostawców

Tytuł publikacji grupowej:

Nauki Społeczne

Tytuł odmienny:

The principles of Corporate Social Responsibility towards suppliers

Autor:

Rojek-Nowosielska, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; dostawcy ; zasady Okrągłego Stołu z Caux ; corporate social responsibility ; CSR ; the Caux Round Table Principles for Business ; suppliers

Opis:

Nauki Społeczne = Social Sciences, 2011, Nr 2 (4), s. 113-122

Abstrakt:

Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie założeń polityki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w odniesieniu do dostawców. Prowadzona analiza, poza przybliżeniem wybranych ujęć definicyjnych SOP oraz odwołaniem się do zasad prowadzenia działalności gospodarczej przyjętych podczas obrad Okrągłego Stołu z Caux, nawiązuje do wyników badań empirycznych. Wynika z nich, że podstawowe założenia teoretyczne koncepcji SOP, w świetle opinii respondentów, są z powodzeniem realizowane w praktyce. Niestety, ocena założenia dotyczącego stosowania zasad SOP u dostawców i kontrahentów wypadła zdecydowanie negatywnie

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Nauki Społeczne = Social Sciences, 2011, Nr 2 (4)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: