Segmentacja uczestników spotkań konferencyjnych jako podmiotów rynku turystyki biznesowej
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Segmentation of conference meetings participants as players of the business tourism market
Autor: Temat i słowa kluczowe:marketing destynacji ; rynek turystyczny ; turystyka biznesowa ; segmentacja rynku ; destination marketing ; tourism market ; business tourism ; market segmentation
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535 ; Marketing turystyczny
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: