Struktura obiektu
Tytuł:

Marketing wspólnej sprawy jako przykład współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Cause related marketing as an example of cooperation between non-governmental organizations and enterprises

Autor:

Tkocz, Anita

Temat i słowa kluczowe:

współpraca ; współdziałanie ; marketing wspólnej sprawy ; collaboration ; cooperation ; cause related marketing

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 530; s. 99-107

Abstrakt:

Marketing wspólnej sprawy jest jedną z form współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, jest także narzędziem społecznej odpowiedzialności biznesu. Stanowi on hybrydę tradycyjnej promocji z dobroczynnością. Jego istotą jest promowanie produktu, z którego część przychodu będzie stanowić darowiznę na rzecz rozwiązania określonego problemu społecznego. Celem tego opracowania było przybliżenie pojęcia marketingu wspólnej sprawy, ukazanie współpracy organizacji non-profit i przedsiębiorstw w ramach tego rodzaju marketingu.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2018

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2018.530.09

Język:

pol

Powiązania:

Społeczne gospodarowanie - sharing economy ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 530

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: