TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 169, s. 193-202 N2 - Zarządzanie procesami logistycznymi od wielu lat staje się podstawą do budowania odrębności rynkowej i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Sposoby ukształtowania procesów oraz ich funkcjonowanie i bieżące korygowanie ich przebiegów wpływają na wzrost efektywności i skuteczności działania. W artykule omówione zostały kluczowe wyzwania łączące się z procesem outsourcingu części łańcucha logistycznego do partnera biznesowego. Działania te odniesione zostały do kwestii wyznaczania kluczowych kompetencji organizacji oraz do wyboru zakresu i form współpracy pomiędzy firmami. Rozważania zilustrowane zostały wynikami badań kwestionariuszowych dotyczących oceny jakości współpracy z przedsiębiorstwem - usługobiorcą, z perspektyw usługodawcy, do którego przekazana została część łańcucha logistycznego L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/73808/Czapla_Malarski_Doskonalenie_Procesow_Logistycznego_w_Ramach_Obslugi_2011.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/73808 PY - 2011 C1 - Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright) A1 - Czapla, Tomasz Piotr PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku LA - pol CY - Wrocław T1 - Doskonalenie procesu logistycznego w ramach obsługi klienta na przykładzie firmy telekomunikacyjnej UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/73808 T2 - Logistic Process Improvement as Part of the Customer Service on the Example of the Telecommunication Company ER -