TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218, s. 203-211 N2 - W obliczu niezwykle dynamicznych i burzliwych zamian w otoczeniu przedsiębiorstw, wzrost i rozwój wartości relacji nie przebiega bez problemów i trudności. W artykule zakłada się, że wzrost wartości relacji firmy z rynkowymi interesariuszami przejawia się we wzroście materialnej wartości oczekiwanej danej relacji. Natomiast rozwój wartości relacji związany jest z poprawą jakości stosunku. Problemy wzrostu wartości relacji i metody ich zmniejszania lub eliminowania mają charakter ekonomiczny, typowy dla większości firm. Zagadnienia rozwoju wartości stosunków i sposoby przełamywania barier należy rozpatrywać zaś w wymiarze strategicznym, organizacyjnym i behawioralnym L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/71977/Piwoni-Krzeszowska_Przelamywanie_barier_wzrostu_i_rozwoju.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/71977 PY - 2011 KW - relacje z rynkowymi interesariuszami KW - wartość relacji KW - bariery wzrostu KW - bariery rozwoju KW - przełamywanie barier KW - relationship with market stakeholders KW - relationship value KW - barriers of the growth KW - barriers of the development KW - overcoming barriers C1 - Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright) A1 - Piwoni-Krzeszowska, Estera PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku LA - pol CY - Wrocław T1 - Przełamywanie barier wzrostu i rozwoju wartości relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/71977 T2 - Overcoming barriers of the growth and development of the company’s value of relationships with market stakeholders ER -