TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525; s. 45-57 N2 - Artykuł jest poświęcony zastosowaniu prób procesowych w badaniach marketingowych przebiegu życia konsumenta (experience sampling method). Jest to względnie nowe podejście (znane już w badaniach medycznych, organizatorskich i edukacyjnych), łączące w sobie techniki jakościowego gromadzenia danych (np. metody dzienniczków konsumenckich) z ilościowym wielopoziomowym podejściem analizy dużych zbiorów danych (hierarchiczne modele liniowe, mieszane modele strukturalne, techniki eksploracji procesów z nurtu process mining itp.), koncentrujące się na poszukiwaniu regularności w opiniach i wyjaśnieniu przejawów codziennego życia konsumenta (stanów emocjonalnych, wydarzeń życiowych, działań i przeżyć konsumenckich). W badaniach empirycznych nastroju konsumenta, na podstawie danych momentowych, zastosowano metodę modelowania wielopoziomowego do oceny współczynników korelacji wewnątrzklasowych i oceny zależności między wartościami skali nastroju L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/60208/Sagan_Podejscie_ESM_w_Badaniach_Przebiegu_Zycia_2018.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/60208 PY - 2018 KW - losowanie zespołowe KW - próby procesowe KW - modelowanie wielopoziomowe KW - complex sampling KW - experience sampling KW - multilevel models C1 - Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy A1 - Sagan, Adam PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich zgodnie z licencją LA - pol CY - Wrocław ID - DOI: 10.15611/pn.2018.525.04 T1 - Podejście ESM w badaniach przebiegu życia konsumenta UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/60208 T2 - The ESM approach in consumer research of everyday life ER -