TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525; s. 11-20 N2 - Rozwój badań marketingowych ma charakter wielokierunkowy, a wyrazem tego jest powstawanie nowych podejść i produktów badawczych znajdujących zastosowanie w rozwiązywaniu różnych problemów decyzyjnych z zakresu marketingu w przedsiębiorstwach i innych podmiotach rynku. Rozwojowi metod ilościowych towarzyszy wzrost znaczenia badań jakościowych. O dużej różnorodności badań jakościowych świadczy wielość występujących w ich ramach perspektyw oraz stanowisk teoretycznych, a także metod i technik. Wśród nich należy wskazać nie tylko na zogniskowane wywiady grupowe czy też pogłębione wywiady indywidualne, ale również na semiotykę, etnografię, w tym etnografię wirtualną, fotografię jako metodę socjologii wizualnej, metodę biograficzną, wywiad narracyjny bazujący na opowieści autobiograficznej. Celem artykułu jest ukazanie możliwości stosowania triangulacji w badaniach jakościowych oraz jej znaczenia w procesach tworzenia pogłębionej i unikalnej wiedzy marketingowej L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/60205/Mazurek-Lopacinska_Traingulacja_w_Badaniach_Jakosciowych_2018.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/60205 PY - 2018 KW - badania jakościowe KW - triangulacja KW - metody badawcze KW - dane KW - qualitative research KW - triangulation KW - research methods KW - data C1 - Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy A1 - Mazurek-Łopacińska, Krystyna A1 - Sobocińska, Magdalena PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich zgodnie z licencją LA - pol CY - Wrocław ID - DOI: 10.15611/pn.2018.525.01 T1 - Triangulacja w badaniach jakościowych UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/60205 T2 - Triangulation in qualitative research ER -