TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 530; s. 99-107 N2 - Marketing wspólnej sprawy jest jedną z form współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, jest także narzędziem społecznej odpowiedzialności biznesu. Stanowi on hybrydę tradycyjnej promocji z dobroczynnością. Jego istotą jest promowanie produktu, z którego część przychodu będzie stanowić darowiznę na rzecz rozwiązania określonego problemu społecznego. Celem tego opracowania było przybliżenie pojęcia marketingu wspólnej sprawy, ukazanie współpracy organizacji non-profit i przedsiębiorstw w ramach tego rodzaju marketingu. L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/59644/Tkocz_Marketing_Wspolnej_Sprawy_Jako_Przyklad_Wspolpracy_2018.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/59644 PY - 2018 KW - współpraca KW - współdziałanie KW - marketing wspólnej sprawy KW - collaboration KW - cooperation KW - cause related marketing C1 - Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy A1 - Tkocz, Anita PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich zgodnie z licencją LA - pol CY - Wrocław ID - DOI: 10.15611/pn.2018.530.09 T1 - Marketing wspólnej sprawy jako przykład współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/59644 T2 - Cause related marketing as an example of cooperation between non-governmental organizations and enterprises ER -