TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 119, s. 208-217 N2 - Głównym celem tego artykułu jest prezentacja nowego narzędzia komunikacji marketingowej, czyli mobilnych witryn WWW. Autor stara się wskazać zalety takiego rozwiązania, a także możliwe obszary zastosowania i zwraca uwagę na zasady obowiązujące podczas tworzenia takich rozwiązań. L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/121149/Lysik_Mobilne_strony_WWW_jako_nowy_element.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/121149 PY - 2010 KW - marketing mobilny KW - mobilne strony WWW KW - urządzenia przenośne KW - technologie mobilne C1 - Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright) A1 - Łysik, Łukasz PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku LA - pol CY - Wrocław T1 - Mobilne strony www jako nowy element komunikacji marketingowej UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/121149 T2 - Mobile Websites as a New Tool in Marketing Communication ER -